site-verification: b08ab9b932157c4e917757ca71e57685 Exxx34

Saturday, 23 June 2018


فى البدايه احب اعرفكم بنفسى انا احمد من القاهره 22 سنه بدرس فى كلية التجاره جسمى نحيف وطويل بس مش اوى يعنى متوسط الطول اهم حاجه بتميزنى هو زوبرى .. هو على عكسى خالص طويل اوى وتخين اوى اوى يعنى طوله حوالى 18 سم ..عشان مطولش عليكم هبدأ فى القصه على طول

راجع فى يوم من الكليه تعبان اوى وانا ساكن فى منطقه شعبيه وكلنا عارفين بعض .. دخلت البيت وانا ساكن فى بيت عيله متقسم شقق ف دخلت شقتنا ومكنش فيها حد علشان اهلى بيرجعوا من اشغالهم الساعه 11 بالليل غيرت هدومى ودخلت انام وكنت نايم بالبوكسر وتيشرت وفجأه سمعت صوت اهات قريب منى .. بدأت اتسنط بالراحه لغاية ما عرفت انه صوت مرات عمى وجاى من شقتها اللى فوقينا لبست وطلعت جرى ووقفت ورا الباب اسمع كنت مفكر ان عمى نايم معاها بس سمعتها بتقول ااااااااه يابو احمد بالراحه كسى ورم حرام عليك زبك بيوجع اوووووووى وفجأه سمعت صوت ابويا وعرفت ان ابويا هو اللى بينيكها .. و مرات عمى قمحاويه وقصيره وشكلها عادى يعنى مش قمر بس طيازها وبزازها منفوخين ومدورين وشكلهم حكايه وعندها 37 سنه

المهم ابويا قالها : جرى ايه يا رباب يا بنت العرص مش مستحمله زبى ده حتى صغير مش كبير
مرات عمى : صغير ايه بس ده انت وسعتنى اوى وكل مره بتفشحنى كده واخوك ابتدى يحس انه كسى وسع اوووى
ابويا : لا متخافيش مش هيعمل حاجه ده مغفل بدليل انه اتجوزك وعارف انى كنت بنيكك زمان
مرات عمى : اااااااااه طب بالراحه طيب عشان خاطرى انا حاسه انى متبهدله اوى من تحت
ايويا : خلاص هما جايين اهم اااااه هييجو يا بنت المره هييجوا
مرات عمى : اصبر هاتهم على وشى

وفجأه سمعت صرخه خفيفه من ابويا انه جابهم روحت جريت على السطح واستنيت لما ابويا خرج وروحت نازل على سلم فى المنور وقومت باصص من شباك المطبخ اللى كاشف الصاله كلها ولقيت مرات عمى قاعده على كرسى وفاتحه رجلها وسنداهم على الترابيزه ووشها غرقان لبن كتير وهى شبه نايمه
معرفتش اعمل ايه روحت مخرج الموبايل واخدتلها كام صوره حلوين كده وروحت نازل .. نمت وصحيت الساعه 7 خدت دش وزبى مش راضى ينام من اللى شافه خلصت وروحت طالع مخبط على مرات عمى

مرات عمى : مين؟
انا : احمد افتحى
مرات عمى : اهلا يا احمد اتفضل ادخل يا حبيبى
انا : اخبارك ايه يا مراة عمى؟
مرات عمى : انا كويسه يا حبيبى انت عامل ايه فى الجامعه
انا : اهى ماشيه وخلاص .. انا جاى استشيرك فى موضوع بس اعملى الشاى الاول
قامت تتهز قدامى وهى لابسه عبايه بس بربع كم وخفيفه واطيازها بتترج ولما رجعت
مرات عمى : خير يا حبيبى؟
انا : واحده معايا فى الكليه بس غاليه عليا اكتشفت انها مش كويسه واتبعتلى صور ..بكده افضحها ولا اعمل ايه؟
مرات عمى : لا طبعا متفضحهاش مش هى غاليه عليك روح وريها الصور وقولها انه عيب اللى بتعمله ده
انا : روحت مطلع الموب وباصصله وعمال اقول يا خسارتك فى الفضايح يا حبيبة قلبى
مرات عمى : ورينى كده
انا : لا بلاش
مرات عمى : متخفش يا واد ده احنا ستر وغطا

قومت مديها الموبايل وعليه صورتها اللى صورتها لها

مرات عمى : يا نهار اسود يا خبر اسود ايه ده يالهوى يالهوى
انا : متخافيش مش هوريهم لحد بس بشروط
مرات عمى : اوامرك ياخويا اوامرك
انا : اولا ابويا ميعرفش باللى حصل وتسيبينى انا امشى الدنيا بمزاجى .. قومى بقى كده البسى بنطلون وتيشرت يكونوا محزقين
مرات عمى : نععععععععم
انا : احا انتى هتردحى خلاص بقى متزعليش
مرات عمى : انا اسفة بجد بس كدة مينفعش
انا : ليه هو حلال ﻷبويا وحرام ليا احااااااااا اخلصى

قامت بسرعه غيرت هدومها ولبست بنطلون جينز ضيق وتيشرت قصير فشخ وهى اصلا جسمها مليان ف كان شكلها يهيج فشخ .. جت قعدت جمبى فضلت ابوس فى وشها وبوقها والعب فى ودانها وايدى على كسها بفركه وهى بقيت زى العجينه ف ايدى فضلت تتلوى وانا ابعبصها فى كسها اكتر وابوسها اجمد
قامت وقلعتنى القميص والفانله والبنطلون وبقبت بالبوكسر بصتلى كده بتوتر وراحت منزله البوكسر بالراحه واول ما شافت زبى شهقت شهقه جامده
مرات عمى : احا ايه كل ده يالا
انا : عجبك يا شرموطه
مرات عمى : ده كبير اوى ده ده يموتنى يا احمد لا مش هتعملى حاجه
انا : ليه هو اكبر من بتاع ابويا ؟؟
مرات عمى : بكتيييييير
انا : طيب متخافيش
مرات عمى لا انت مش هتلمسنى
انا : احا يا كسمك ده انا هنيكك وهخليكى انتى اللى تطلبى ده

روحت شاددها موقعها ع الأرض ومقلعها كل حاجه بالعافيه ونزلت فى كسها بلسانى هربته لحس ومص وتقريبا كانت اول مره حد يلحسلها كسها لقيتها بتصرخ وبتعيط من الشهوه وعمالة تقوللى حرام عليك كسى ااااااه كفايه يا احمد دخل زبك يا أحمد اطفيلى نار كسى الهايج ده يا احمد وانا مش معبرها وعمال الحسلها والهب فى بزازها
لحد لما غمضت عنيها وابتدى جسمها هيتشنج روحت حاطط راس زبى على كسها وبعدت رجليها عن بعض وزقيت زبى كله مره واحده قامت مصرخه بصوت عالى كانت هتفضحنا بنت الكلب قالت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اى

انا : مالك بس يا حبيبتى فى حاجه ؟؟
مرات عمى : كسى يا احمد اتقطع نصين ليه كده حرام عليك وقعدت تعيط وانا مش راضى اخرج زبى
ويعدين قومت مخرجه ودخلته تانى وكل مره هى تصرخ بردو
روحت منيمها على بطنها وزارقه فى كسها بس من ورا وعينك ما تشوف الا النور قعدت تتلوى وهى بتعيط وتقول طب اسمع بس يا احمد بجد مش قادره زبك فشخنى كسى واجعنى يا احمد كس واجعنى ارحم كسى يا احمد مش حاسه بيه هتبقى انت وابوك يا احمد لا وكمان انت زبك اكبر من ابوك ااااااااااح يا احمد كفايه علشان خاطرى بجد
كنت فاكرها بتهزر لحد ما لقيتها شخت على روحها من الوجع قومت مخرجه منها لقيت كسها فيه زى تهتك كده ومحمر اوى من جوه

انا : ايه يا عمرى مالك
مرات عمى : تعبت يا احمد وهموت
انا : طيب ايه رأيك انا مش هرحم كس امك
مرات عمى : معلش يا احمد ابوس ايدك كفايه
انا : لا تبوسى ايد ايه بوسى زبى ومصيه كيس واتحننى عليا انيكك علشان مفضحكيش يا كلبه

مسكت زبى بأديها الأتنين وهى دموعها على خدها وحاولت تمصه بس مقدرتش تدخل غير راسه جوا بوقها وانا ابتديت احركه بادخاله واخراجه وهى مش عارفه تاخد نفسها قولتلها قومى اقفى راحت واقفه وخليت وشها للحيطه وخليتها ترفع ايدها كأنى مذنبها
وقومت زانق زبى فى كسها وهى على صرخه واحده وبتقوللى خرجه هموت مش قادره كل ده زوبر ده زوبر حمار ده وانا هاتك يا تك فى كسها المليان وكل ما تيجى تنزل ايدها اقوم ضاربها على طيزها وعدلت وشها عليا وفضلت تبوس فيا وفجأه قالتلى .. كله يا احمد دخله كله ..اهتكنى وافشخ كس مرات عمك يا احمد فعلآ دخلته كله لآخره لدرجة ان هيا بقيت واقفه على اطراف صوابعها وانا شامطها لفوق بزبى وفضلت اسرع وهى تصرخ وتعيط وتقولى كسى يا احمد عمال يجيب هموت كفايه بجد نار جواه يا احمد معلش انا هعمل كل اللى تأمرنى بيه بس كفايه انا جبت كتير اوى يا احمد هات انت بقى لبنك على وشى
انا : طالما هتنفذى كل اللى اقوله يبقى خلاص بس اول حاجه انا هنزلهم فى كسك
مرات عمى : لا.طبعا انت مجنون روحت نافضها نفضه غبيه بزبى قامت مصرخه وقالتلى ماشى ماشى براحتك اعمل اللى تحبه
انا : بكره تجينى تحت عشان اشوف هأمرك بأيه فاهمه ؟؟
مرات عمى : اه طبعا فاهمه اااااااااااااااه

فضلت ادوك فى كسها لحد لما جبتهم .. جبت كمية لبن اول مره فى حياتى اجيبها هى نفسها استغربت ايه ده كله

مرات عمى بقى راحت واقعه فى الارض واللبن بيشر من كسها وبتكلمنى بالعافيه : ايه كل ده؟
انا : مهو انتى جمل بصراحه ومن زمان هموت عليكى يا شرموطتى
مرات عمك : ايوه فعلا انا الشرموطه بتاعتك وكسى ملكك ومش هتناك من غيرك
انا : بكره نحكى فى الموضوع ده قومى اتشطفى
مرات عمى : مش قادره يا احمد قومنى يا حبيبى يا عمرى

قومتها ومكانتش عارفه تمشى وكنت مسندها وماشيه فاتحه رجليها خالص اكتر ما يكون عندها تسلخات واللبن بينقط منها وهى بتمشى ودخلت شطفتها ودخلتها اوضتها تنام شويه ترتاح علشان تبقى فيقالى بكره 

No comments:

Post a Comment